Publicaciones en revistas
- Muntaner-Mas, A.; Sanchez-Azanza, V.A.; Ortega, F.B.; Vidal-Conti, J.; Borràs, P.A.; Cantallops, J.; Palou, P., "The effects of a physical activity intervention based on a fatness and fitness smartphone app for University students.", "Health Informatics Journal", Número 1 (14), 2021. Artículo.
- Elisabet Serrat-Sellabona; Eva Aguilar-Mediavilla; Mònica Sanz-Torrent; Llorenç Andreu; Anna Amadó; Miquel Serra, "Sociodemographic and Pre-Linguistic Factors in Early Vocabulary Acquisition", "Children-Basel", Volumen 8, Número 3, Páginas 206-1-206-20, 2021. Artículo.
- Guirado-Moreno, J.; Sánchez-Azanza, V.; Adrover-Roig, D., Valera-Pozo, P. , Aguilar-Mediavilla, E., "Intervención en el control inhibitorio en niños con y sin trastorno de lenguaje dentro del aula", "Investigación en Logopedia", Volumen 11, Número Número especial, Páginas 115-128, 2021. Artículo.
- Serrat, E.; Amadó, A.; Bonet, A.; Feijóo, S.; Aguilar-Mediavilla, E., "Growing up in a socially bilingual environment: simultaneous acquisition of a typologically close language", "Infancia y Aprendizaje", Volumen 44, Número 2, Páginas 1-34, 2021. Artículo.
- Esteller-Cano, A.; Buil-Legaz, L.; Pérez-Castelló, J.A.López-Penadés, I.; Sánchez-Azanza, V. ; Sureda-García, I.; Valera-Pozo, M.; Flexas, A., Aguilar-Mediavilla, E.; Adrover-Roig, D., "California Bullying Victimization scale-retrospective (CBVS-R): Validation of the Spanish adaptation", "Psicothema", Volumen 33, Número 2, Páginas 279, 2021. Artículo.
- Valera-Pozo, M.; Flexas, A.; Servera, M.; Aguilar-Mediavilla, E.; Adrover-Roig, D., "Long-Term Profiles of Bullying Victims and Aggressors: A Retrospective Study", "Frontiers In Psychology", 2021. Artículo.
- Dash, T.; Berroir, P.; Ghazi-Saidi, L.; Adrover-Roig, D.; Ansaldo, A.I., "A new look at the question of the bilingual advantage ; Dual mechanisms of cognitive control", "Linguistic Approaches To Bilingualism", Volumen 11, Número 4, Páginas 520-550, 2021. Artículo.
- Mas-Herrero, E; Adrover-Roig, D; Ruz, M; de Diego-Balaguer, R., "Do bilinguals outperform monolinguals in switching tasks? Contrary evidence for nonlinguistic and linguistic switching tasks", "Neurobiology of Language", Volumen 2, Número 3, Páginas 1-37, 2021. Artículo.
- Sureda-García, I, Jiménez-López, R.; Álvarez-García,O.; Quintana-Murci, E., "Emotional and Behavioural Engagement among Spanish Students in Vocational Education and Training", "Sustainability", Volumen 13, Número 7, Páginas 1-15, 2021. Artículo.
- Sureda-García, I.; Valera-Pozo, M.; Sánchez-Azanza, V.; Adrover-Roig, M.; Aguilar-Mediavilla, E., "Associations Between Self, Peer, and Teacher Reports of Victimization and Social Skills in School in Children With Language Disorders", "Frontiers In Psychology", Volumen 12, Número 718110, Páginas 1-13, 2021. Artículo.